ראשי » כל השירותים » פרסום בגוגל » פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל - הכלי האפקטיבי ביותר לקבלת לידים

כיצד פרסום בגוגל יכול להרחיב את העסק שלך?
כבעל עסק ולא משנה אם זה עסק גדול, בינוני או קטן פרסום בגוגל הוא אחת ההחלטות הטובות ביותר שאתה
יכול לקבל על מנת להגדיל חשיפה, קבלת לקוחות חדשים והגדלת העסק.
פלטפורמת Ads Google – אשר בעבר נקראה גוגל אדוורדס היא פלטפורמת הפרסום המקוונת הנפוצה והגדולה
ביותר שיש, ועל ידי פרסום נכון בגוגל העסק שלך יכול להגיע לקהל פוטנציאלי של מיליונים.
אנחנו בסבן דיגיטל יודעים לבנות לך קמפיין ממומן )PPC )המתאים לתקציבך אשר יגדיל משמעותית את כמות
הלידים שלכם, וכמובן גם קידום אורגני!
תתקשרו עכשיו לייעוץ חינם או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה.

איך עובד פרסום ממומן בגוגל

פלטפורמת Ads Google מתפקדת כמכירה פומבית. אך לעומת מכירה פומבית רגילה שאתם מכירים, השיטה
כאן קצת שונה ולא רק הצעת המחיר שלך חשובה – המכירה הפומבית גם לוקחת בחשבון את האיכות והרלוונטיות
של קמפיין הפרסום שלך והתוכן שלכם.
מה שזה אומר שלא רק מי שמשלם הרבה מקבל מיקומים וחשיפות טובות אלא מספר גורמים נוספים משפיעים
על כך, מה שאומר בפשטות שגם בעלי תקציב לא גבוה אבל עם קמפיין ותוכן מצויינים יכולים לזכות במיקומים
טובים.
המכירה הפומבית של Ads Google מתמקדת במושג "מילות המפתח". מפרסמים בגוגל בוחרים מילות מפתח
רלוונטיות )ביטויים( לעסק שלהם אותם קרוב לוודאי גולשים יחפשו, ועל ביטוי זה הם יציעו הצעה שיכולה לנוע
מ-1.0 שקל ועד אינסוף ויקוו שאותו הגולש יראה דווקא את הפרסום שלהם.
ברגע שהגולש לוחץ על הפרסומת של בעל העסק אזי בעלי העסק ישלם על הלחיצה את אותו הסכום אותו הוא
הסכים לשלם לגוגל ומכאן מגיע הביטוי "פרסום בתשלום לקליק". לכן מאוד חשוב לעשות מחקר מילות מפתח
)ביטויי( מקיף מאוד שכן ניתן להפסיד פה סכומים לא קטנים ובכלל לא לקבל לידים )לקוחות פוטנציאלים(.

השלבים לפרסום בגוגל:

● החליטו איזה סוג של קמפיין אתם רוצים
● בחרו את קהל היעד שלכם
● ערכו מחקר מילות מפתח
● הגדירו תקציב מסודר
● כתבו מודעות עם המרות גבוהות
● צרו דפי נחיתה יעילים ומקצועיים
● הקפידו על בדיקת המרות
● הפכו את האופטימיזציה להרגל
● תהיו תמיד עם האצבע על הדופק מבחינת עלויות.