פרסום העסק בתקופת הקורונה

נגיף הקורונה נמצא איתנו כבר זמן רב, הממשלות ברחבי העולם מנסות שוב ושוב להביא לסיומו או לפחות להפחתה משמעותית במספר הנדבקים על ידי סגירת בתי ספר, מקומות ציבוריים ועוד הגבלות. וירוס הקורונה השפיע על כל העסקים
ומשווקים צריכים להתאים את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלהם למצב הנוכחי.

המציאות החדשה בעולם העסקים בעקבות מגפת הקורונה

הגידול הפתאומי של אנשים שנמצאים בבית הוביל לשינוי באורח החיים בו הצרכנים עברו לבלות יותר זמן באינטרנט מבעבר.
עסקים שכבר ממוקדים ב"גולשי הספות" הראו שהם יציבים ובמקרים מסוימים אף ראו עלייה במכירות. עסקים שאינם מחוברים באופן מסורתי חידשו מוצרים מקוונים חדשים במטרה להתאים את עצמם לצורת החיים החדשה הזו. הגורם החשוב ביותר של המגפה הוא ללא ספק בריאות האוכלוסייה, אך ישנם הרבה מאוד אנשים שנפגעו גם מבחינה כלכלית, עסקים חשים בהשפעת הנגיף וחברות מכריזות על קיצוצים בזה אחר זה. מחלקות שיווק ברחבי העולם מבחינות גם הן בהשפעות.

 

האם כדאי להמשיך בפרסום בתקופת הקורונה ?

זוהי שאלה שעולה רבות, בעלי עסקים חושבים לעצמם, זאת תקופה בה לא מגיעים לבית העסק והביקוש יורד משמעותית למה בעצם כדאי לי להמשיך בפרסום העסק? אנו מסכימים זוהי תקופה לא צפויה, אך זאת ללא ספק תקופה שניתן לנצל אותה לקידום העסק שלכם בצורה אידאלית, נסביר. כפי שכבר ציינו בהתחלה, נכפה עלינו להיות שעות ארוכות בבתים מול המחשבים והסמארטפונים. החשיפה כרגע גדולה באופן משמעותי מאשר זמנים "רגילים" בהם הייתם מפרסמים את עצמכם. פרסום מוצלח בתקופת הקורונה יכול להביא איתו גל של לקוחות עתידיים ואפילו חשוב מזה, לשמור על המותג שלכם ועל שם העסק שלכם בכותרות ובתודעת הציבור. באותה מידה נוכל להשוות זאת לעסק שמרבית עבודתו נעשת בעונת הקיץ ובעונת החורף הוא מחליט להפחית בפרסום, היינו ממליצים גם בעונה החלשה יותר להשקיע ולתת דגש בפרסום, זה יעלה את כמות הלקוחות שלכם, ויגרום לגלגל שיביא ויחזיר לקוחות גם בחודשים שלאחר מכן.

מהם היתרונות הבולטים בהמשך או תחילת פרסום בזמן מגפת הקורונה ?

עסקים מקוונים ודיגיטליים משתלמים, המכירות המקוונות צמחו לרמה הגבוהה ביותר בתולדות סקר ה- CMO. כעת הם מהווים 19.3% מהמכירות – עלייה חדה בהשוואה למכירות לפני מספר חודשים בלבד. כך שאם יש לכם כבר עסק שעובד או מפורסם באופן מקוון כדאי לכם לא להוריד רגל מהגז, ואם עדיין אין לכם אחד כזה, כנראה שהתקופה הזו היא דווקא הזמן הטוב ביותר להתחיל בפרסום הדיגיטלי.

שמירה על קשר באופן ישיר ואישי עם הלקוחות שלכם
בעזרת פרסום דיגיטלי תוכלו להיות קשובים ללקוחותיכם גם בתקופה מורכבת כמו זו. תוכלו להתייעץ עם הלקוחות שלכם ולהתאים את הדרך בה אתם פועלים/ את המוצרים אתם מזמינים ובכך לגרום לשביעות רצון מצידם. בנוסף תוכלו לקבל את חוות דעתם של הלקוחות בצורה שקופה דרך משוב שישלח אליהם בצורה מקוונת.

זמן מעולה להיות יצירתיים
עידן הקורונה הוא זמן נהדר לנסות אסטרטגיות שיווקיות חדשות. זה הזמן לקחת סיכונים ולהיות יצירתיים עם טקטיקות השיווק שלכם. כשמדובר בשיווק העסק שלכם במהלך תקופות קשות ולאו דווקא בקורונה, ככל שאתם יצירתיים יותר, כך העסק שלכם יצליח יותר. דרך ייחודית לשווק את המוצרים והשירותים שלכם גורמת לכם להתבלט מול המתחרים שלכם. סגנון ורעיונות חדשים יכולים לסייע בגיוס לקוחות חדשים ולשמור על פריחה עסקית במהלך תקופות "חלשות" יותר מבחינת העסק שלכם (גם אם מדובר בתקופה מסוימת במהלך השנה, שהעסק פחות מצליח כמו שציינו מעלה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *