אז אילו סוגי קידומים שונים נפרסים לנו ברחבי האינטרנט ?

פרסום ברשת המדיה

פרסום זה הוא סוג של פרסום מקוון בתשלום, בדרך כלל באמצעות תמונות וטקסט. הצורות הפופולריות ביותר של מודעות לתצוגה הן באנרים, דפי נחיתה (LP) וחלונות קופצים. מודעות לתצוגה נבדלות ממודעות אחרות מכיוון שהן אינן מופיעות בתוצאות החיפוש.

לרוב, מודעות לתצוגה נמצאות באתרים ובלוגים כדי להפנות את תשומת לב המשתמש למוצר החברה. בעבודה משותפת עם רימרקטינג, מודעות לתצוגה יכולות להצלחה רבה. על פי סטטיסטיקות בעולם הדיגיטלי, סביר יותר שהמבקרים באתר שממוקדים מחדש עם מודעות לתצוגה יעברו המרה באתר שלכם ב -70%.

שיווק ומנועי חיפוש במנועי חיפוש (SEM) ו- (SEO)

SEM ו- SEO הם שני סוגים של פרסום מקוון המקדמים תוכן ומגבירים את הנראות באמצעות חיפושים.

SEM: במקום לשלם עבור המודעה בפועל, פרסום משלם בכל פעם שמשתמשים לוחצים על המודעה לאתר שלהם. עסקים מרוויחים על ידי השגת מידע ספציפי על השוק שלהם.

SEO: כדי להשיג דרגה גבוהה יותר בתוצאות מנועי החיפוש, מפרסמים משתמשים בטקטיקות SEO שונות, כגון קישור, מיקוד למילות מפתח ותיאורי מטא ויצירת תוכן ברמה גבוהה שאתרים אחרים יקשרו אליהם. בעוד SEM היא אסטרטגיה בתשלום, SEO הוא אורגני, מה שהופך אותו לסוג מבוקש של פרסום מקוון.

מדיה חברתית

אין ספק שפרסום ברשתות החברתיות רק ממשיך לצמוח ולגדול בכל שנה. שימו לב למספרים אלה: ישנם 1.65 מיליארד חשבונות חברתיים ניידים פעילים ברחבי העולם העומדות על כ-מיליון משתמשים חברתיים פעילים חדשים המתווספים מדי יום.

שני סוגי הפרסום המקוון ברשתות החברתיות הם אורגניים, טכניקה מפה לאוזן מקוונת. הצבת מודעות בתשלום, פוסטים מקודמים או סיפורים ממומנים הם דרך פופולרית להגיע ליותר דמוגרפיה של החברה, מבלי לשלם חבילה. פייסבוק אינסטגרם וטוויטר הן פלטפורמות המדיה החברתית הפופולאריות ביותר עבור חברות כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים באמצעות LinkedIn דרך פופולרית למכירות B2B.

פרסום מקומי

אחת משיטות הקידום המומלצות בשוק היום בשל יחס ההמרה המכובד אשר ניתן לקבל. מודעות של תשלום לקליק (PPC) מסבירות את הרעיון שלהן ממש בשם. אלו מודעות שמפרסמים משלמים עליהן רק כאשר משתמש לוחץ עליהן. אם המודעה נצפתה על ידי 100 אנשים ורק אדם אחד לחץ על המודעה, עלות המודעה נעה רק על האדם שלחץ. מודעות PPC הן בדרך כלל טקסט, עם תמונה קטנה אם בכלל. נתון עולה כי 64.6% מהאנשים לוחצים על מודעות Google כאשר הם מעוניינים לקנות פריט באינטרנט.

תשלום לקליק (PPC)

אחת משיטות הקידום המומלצות בשוק היום בשל יחס ההמרה המכובד אשר ניתן לקבל. מודעות של תשלום לקליק (PPC) מסבירות את הרעיון שלהן ממש בשם. אלו מודעות שמפרסמים משלמים עליהן רק כאשר משתמש לוחץ עליהן. אם המודעה נצפתה על ידי 100 אנשים ורק אדם אחד לחץ על המודעה, עלות המודעה נעה רק על האדם שלחץ. מודעות PPC הן בדרך כלל טקסט, עם תמונה קטנה אם בכלל. נתון עולה כי 64.6% מהאנשים לוחצים על מודעות Google כאשר הם מעוניינים לקנות פריט באינטרנט.

Remarketing (שיווק מחדש)

אחת מהאסטרטגיות החזקות ביותר שקיימות בעולם הדיגיטלי. משמעותו כפשוטו – מודעות ובאנרים שפשוט רודפים אחרייך שכדאי לכל עסק לעשות בו שימוש באופן חד משמעי.

נתון סטטיסטי מראה כי 97% מהגולשים שמגיעים לאתר שלך לא משאירים פרטים.

באמצעות שיווק מחדש תוכלו לעקוב אחר אותם לקוחות שביקרו באתר שלכם ולהציג בפניהם מודעות הקשורות במוצר בו הביעו התעניינות. אם אתה מעוניינים להגדיל את כמות המכירות מהאתר שברשותכם – רימרקטינג זה אחד הכלים החזקים ביותר שקיימים היום למשווקים באינטרנט.

שיווק שותפים

מי לא מכיר כיום שיווק שותפים? שהמטרה של אותם אנשים שמשתפים איתנו פעולה מקדמים את מוצר החברה תוך שהם מרוויחים עמלות על כל מכירה שבוצעה. זהו למעשה הסכם פרסום של שלושה צדדים בין המפרסם, בעל המוצר\השירותים והצרכן. זה אומץ באופן נרחב עם בלוגרים שיש להם מספר גדול של עוקבים ומחפשים להשיג הכנסה פסיבית.

 

לא משנה מה צרכי הפרסום שלכם יהיו, יש פתרון. עדיין לא מוכנים להוציא כסף? התחילו עם מדיה חברתית אורגנית או אסטרטגיית פרסום SEO. אם אתם מוכנים להעלות את הוצאות הפרסום לשלב הבא, נסו אחד מסוגי הקמפיינים הבאים: PPC, מודעות לתצוגה, שיווק מחדש, SEM, מודעות מדיה חברתית בתשלום או מודעות וידאו. לכל עסק יש נישה משלו, ומציאת הקהל המתאים לעסק הנכון יכולה להביא לצמיחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *